Perfektionist slängde mitt blåa colaglas...

... Men schtekare ville ha det!
Japp det var vell det roligaste som hänt idag, Haha !
Har dragit runt i stallet hela dagen och så  har det varit U-sek möte :D Fick nydligen reda på att jag ska rida för Tove imårrn:'D Whiii!

När vi (jag och Hanna) satt och åt på donken tappade jag mitt colaglas! Fångade det med foten men den åkte av och gick i typ tusen bitar! Haha. Typ 5 minuter senare kom värsta shtekarna, en av dom bah:
- Åh, Ett blått colaglas. Det behöver jag! , Samtidigt som han sparkade på det!
Senare kom typ värsta perektionisten och tog upp det och slängde det! haha, mitt colaglas!:'o

Nu ska jag fortsätta flumma runt! Slappar lite nu men sen drar vi nog ut en stund!(: 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0