Svar på tal!

Moa om Frågestund!:
Hej, har ett gän frågor.<3

1. Vad skulle du säga om din pappa köpte Opal till dig? Och inte din gula ponni.
2. Hatar du skolan?
3. Emo eller Fjortis?
4. Vem älskar du mest?
5. Är det kul att vara med Malin?

1. Vad jag skulle säga? Jag skulle nog inte säga så mycket skulle bli helt stum och skitglad. Självklart vill jag ju inge häldre än att få ha min gula lilla söta ponny som min egen men skulle gott och väl nöja mig med Opal, Haha(;
2. Det är klart att jag inte direkt gillar skolan, plugget osv.. Men jag har ju bra kompisar och så.... Men mest av allt skulle jag önska att det var somarlov hela livet, haha!
3. Fjortis! Den tiden går man oftast "förbi" snabbare.
4. Jag kan inte säga vem jag älskar mest, har så många. Men några av dem är Virginia och Casper, dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Älskar även flera  personer men dom behöver jag inte rabla upp här, haha!
5. Ibland är det´, ibland inte. Det beror på vad man gör (:

Julia om Frågestund!:
1:Vilken färg skulle du ha i stallet om du bara fick välja en färg?
2:Skulle du dricka 2 liter coca cola och få 20.000,elr skulle du inte dricka och bara få 100?
3:Om du fick välja mellan Opal och virginia vem?

Den tredje frågan e klar men ändå!!!<3
1.Menar du på ridkläder? Isåfall  marinblå!
2. Hur lång tid skulle jag få på mig? Hade jag två dagar så 2 liter cola, annars ingetxD
3. VIRGINIA, Det finns många att älska men hon är den som alltid kommer att vara nummer 1 i mitt hjärta<3

hanna om Frågestund!:
1.Vem äää bäst ? (jag såklart)
2.Vad har du för objektiv till din kamera? :)
3.Favorit blogg?


1. Virginia OFC! Älskar också Casper o så får man inte glömma Opal och DIIIIIIG! HAha
2. Ena är 18-55mm och ena är 55-200mm
3. conler.blogg.se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0