Virginia

Berättar lite om igårdagen ! Idag väkte pappa mig för att mamma hade råkat låsa honom, haha, men nu är jag iallafall vaken!
Igår skulle jag tydligen rida för Sara, Vi gick vell nästan till crossen och tillbaka och fick då rida Virginia.  Hon var väldigt stel men släppte lite i höger varv då vi var på banan och travade.
Hon var så mjuk o fin direkt efter betet men nu har hon verkligen ändras.... Det är vell bara jobba på tills man hittar resultat (; Ser fram emot detta ridår iaf!

Idag är planerna så att jag tänkte dra till stallet med värdens underbaraste HANNA!:) (ska Julia med) haha minnet e inte det bästa.....

Visar iallafall två bilder från då vi var hos litla (dock är detta inte Litla)

Vi hörs<3

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Virginia är ju skitsöt! :D

2010-08-12 @ 12:49:57
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha en bra dag=D

2010-08-12 @ 13:02:28
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0